100% uwagi: „Reklama, która zawsze działa!”

Questvertising to nowatorska forma reklamy cyfrowej, która stawia na interaktywność i zaangażowanie odbiorców. Zamiast tradycyjnych banerów, użytkownicy wykonują proste zadania (questy), takie jak odpowiadanie na pytania związane z treścią reklamy, co eliminuje problem „banerowej ślepoty” i zwiększa rzeczywistą widoczność przekazu. Dzięki temu marki mogą być pewne, że ich reklama zostanie zauważona, a model rozliczeń oparty na wynikach (płatność tylko za zakończone interakcje) zapewnia efektywność kosztową. To idealne rozwiązanie dla firm szukających innowacyjnych sposobów na przyciągnięcie uwagi w zatłoczonej przestrzeni internetowej.


Koszt projektu: 75 000zł – 150 000zł (EUR 18 000 – 36 000) netto

Czas implementacji: 2 tygodnie

Reklamy QuestPass gwarantują 100% uwagi oraz zrozumienie przekazu reklamowego.

Jest to doskonałe narzędzie dla marek, które chcą poprawić efektywność swoich kampanii reklamowych w internecie i zwiększyć zaangażowanie odbiorców. Sprawdzi się w branżach takich jak e-commerce, media, rozrywka oraz edukacja, gdzie kluczowe jest przyciągnięcie uwagi i budowanie relacji z użytkownikami. Jest to także idealne rozwiązanie dla firm, które poszukują innowacyjnych sposobów na walkę z „banerową ślepotą” i rosnącym wykorzystaniem adblocków.

Oferta kampanii obejmuje:

  1. Przeprowadzenie kampanii wraz z badaniem „Brand Lift”
  2. Przygotowanie materiałów kreatywnych.

Czas implementacji kampanii od podpisania zlecenia: 2 tygodnie

Rekomendowana długość trwania kampanii: 1 miesiąc.

Koszt kampanii: 75 000 – 150 000 zł (EUR 18 000 – 36 000) netto (+VAT)

Realizacja w 3 prostych krokach:

Step 1

USTALENIE SZCZEGÓŁÓW I PODPISANIE UMOWY
Podczas krótkiego spotkania ustalamy szczegóły i wprowadzamy wszystkie zmienne do umowy. Po podpisaniu umowy rozpoczynamy pracę nad odpaleniem projektu - zwykle trwa to nie więcej niż dwa tygodnie!
Step 2

DEVELOPMENT, TESTY I ODPALENIE KAMPANII
Średnio dwa tygodnie - tyle trwa przygotowanie większości naszych projektów do startu. Jak już mamy gotowy Landing Page wraz z mechaniką, przeprowadzamy testy, akceptujemy plan mediowy i startujemy kampanię.
Step 3

OPTYMALIZACJA KAMPANII, ZAKOŃCZENIE I RAPORT
W trakcie kampanii, codziennie analizujemy zebrane dane (konwersje, aktywność użytkowników, realizacje celu) i na bieżąco optymalizujemy nasze działania. Po zakończeniu projektu, przygotowujemy wyczerpujący raport z wnioskami i rekomendacjami.
previous arrow
next arrow

Napisz do nas lub zostaw dane – oddzwonimy.

Oszczędność czasu i pieniędzy to nasza obietnica. Wypełnij poniższy formularz – oddzwonimy i umówimy się na krótką, darmową konsultację, na której ustalimy, co możemy dla Ciebie zrobić.

Spotkajmy się!

Zostaw swoje dane, a oddzwonimy i opowiemy Ci o naszych produktach. Pamiętaj oszczędność Twojego czasu i pieniędzy to nasza obietnica.

Możesz też do nas napisać: fitad@fitad.pl

BONUS!

Zapisz się na naszą listę 🎁

Uzyskaj jako pierwszy dostęp do najnowszych produktów oraz promocji,

Nie spamujemy! Zawsze możesz się wypisać.
Nasza polityka prywatności.